TESLİMAT KOŞULLARI

Siparişini verdiğim ürün ne zaman elimize ulaşır?

Kredi kartı ile vereceğiniz siparişlerinizde banka onayı anında alınabilmekte ve siparişiniz hemen hazırlık aşamasına alınabilmektedir. Havale siparişlerinizde yatırmış olduğunuz ödeme, her mesai günü başlangıcında hesaplarımız kontrol edilerek takip edilmekte ve ödemesi gelen siparişler hazırlık aşamasına alınmaktadır. Eğer siparişinizdeki ürünlerin tedarik aşamasında herhangi bir problem yaşanırsa, ürünle ilgili tüm bilgiler mağaza yetkililerimizce sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize gönderilmektedir. Satın aldığınız ürünler en kısa süre içinde size ulaştırılmak üzere kargo firmasına teslim edilmektedir. Kargo firmaları paketleri teslim aldıktan sonra bulunduğunuz bölgeye göre 3 İş günü içerisinde, adrese teslimat yapılan bölgelerde adresinize, adrese teslimat yapılamayan bölgelerde ilgili kargo şubesine paketleri ulaştırmaktadır. (Bayram tatili, resmi tatil ve bezneri tatil dönemlerinde; siparişler tatil dönemi içerisinde teslim edilmeyecek, tatil dönemi bitiminde sevk işlemleri başlatılacaktır. Söz konusu tatil sonrası teslimat işlemleri 5 iş gününe kadar çıkabilir)

Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?

Firmamızın PTT Kargo, firmalası ile anlaşması bulunmaktadır.

Anlaşmalı Kargo firmasının adrese teslimat yaptığı bölgeleri görmek için tıklayınız.

Listede kırmızı ile işaretlenmiş veya listede bulunmayan bölgelere adrese teslim hizmeti yoktur. Ayrıca askeri bölgelerin güvenlik kurallarından dolayı bu bölgelere adres teslimi yapılamamaktadır. Zaman zaman bölge kaynaklı teslimat yapılmasını engelleyici veya yavaşlatıcı nedenlerden dolayı teslimatlar da gecikme yaşanabilmektedir.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım ?

Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir.

Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir ve siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

Teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret istediği takdirde lütfen bizimle irtibata geçiniz.

Kapıda ödeme hizmetini nasıl kullanırım ? Ödeme işlemini nasıl yapabilirim?

Teslimat sırasında, fatura tutarında belirtilen miktarı ödemeniz yeterlidir. Teslimat sırasında, fatura tutarı harici bir ödeme yapmayınız, sizden fatura tutarı haricinde bir ödeme istendiğinde, bizimle irtibata geçiniz.

Siparişim arızalı ya da yanlış geldi ne yapmalıyım?

Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda `Hasar Tespit Tutanağı` hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, `Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız. (Örn : Ürün elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )

Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamaz iseniz bize bilgi vermenizi rica ederiz.

Kargo görevlisine tutanağı hazırlatarak ürünü bize ulaştırmanız sonucunda, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.

ÖNEMLİ : Elinize hasarlı ulaşan ürününüzü size teslimatı yapan kargo firması ile bize göndermelisiniz.

Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi ne yapmalıyım?

Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin, tamamı faturaya göre ve fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir. Resmi faturalarımız yollanan siparişinizin ayrılmaz bir parçasıdır. Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılmaktadır.

Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez ise lütfen kargo yetkilisine hatırlatınız ve ısrarla isteyiniz.

Tüm taleplerinize rağmen teslim edilemeyen fatura için lütfen tutanak tutturunuz ve bize bildiriniz. En kısa zamanda kargo firmasının bulması sağlanacak veya aslı gibidir kaşeli bir kopyası tarafımızdan size yollanacaktır.

Gelen ürün benim sipariş ettiğim ürün değil? (Numarası, rengi veya ürün kodu farklı)

Hatalı gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası ile birlikte PTT Kargo ile bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında değişim yapılarak en kısa sürede tarafınıza doğru ürün gönderilecektir.

Gelen ürün kusurlu, ne yapmalıyım?

Hatalı gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası ile birlikte PTT Kargo ile bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında değişim yapılarak en kısa sürede tarafınıza yeni ürün gönderilecektir.

Siparişimde bulunan ürünlerin hepsi bana ulaşmadı?

Siparişinizde 1´den fazla ürün bulunduğu durumlarda gönderimlerimiz parçalı olarak yapılabilmektedir.

Ürün sayısı ile size ulaşan faturada belirtilen ürün sayısı aynı olmalıdır. Parçalı her gönderim için ayrı fatura düzenlenmektedir.

Faturada belirtilen ürünler pakette bulunmadığı takdirde kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz ve bizimle irtibata geçiniz.

Tutanak tutmamanız durumunda clinera.com.tr hiçbir şekilde mesül değildir.

Teslimat zamanında adreste kimse bulunamazsa ne olacak?

Kargo görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa, “Kargo İhbar Notu” bırakır ve kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması gerekmektedir.

Sipariş verdikten sonra alıcı ismini veya adresini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz henüz sevk edilmediği takdirde alıcı ismini veya adresini değiştirebilirsiniz. Adresinize gelecek olan kargo görevlisi kimlik kontrolü yaparak vermiş olduğunuz isme teslimat yapacaktır.

Kargo Teslimatı Sırasında Nelere Dikkat Edilmeli?

Sitemizden verdiğiniz siparişinizde bulunan ürünler size ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken isterseniz teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol edebilirsiniz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık ya da eksiklik söz konusu ise kargo tutanağı hazırlatarak bize geri gönderebilir ya da bilgi verebilirsiniz. Bu gibi durumlarda kargo görevlisi ile herhangi bir sorun yaşarsanız bize hemen bilgi vermenizi rica ederiz. Tarafımızdan gerekli müdahale en kısa sürede yapılacak ve sorununuz çözüme kavuşturulacaktır.

Hangi şehirlerden sipariş verebilirim?

Türkiye´nin her yerinden sipariş verebilirsiniz. Türkiye içinde herhangi bir konum sınırlamamız yoktur. Ürünlerin teslimatları yalnızca çalışmakta olduğumuz kargo firmasının bulunduğu bölgelerde yapılabilmektedir. Anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının şubesinin olmadığı bölgelerde teslimat yapılamadığından dolayı, müşterilerimizin paketin ulaştırılabildiği kargo şubesine giderek paketi elden teslim almaları gerekebilmektedir.

Yurt dışından sipariş verebilir miyim?

Şuan için Türkiye dışına gönderim yapılamamaktadır.

GARANTİ VE İADE KOŞULLARI

Aşağıdaki bilgiler clinera.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünlerde bir sorun olması ya da aldığınız ürünün ihtiyaçlarınızı karşılamaması durumunda iade prosedürün de izlemeniz gereken yolu göstermektedir.

İade Politikası:

İnternet mağazamızdan almış olduğunuz ürünlerde bir sorun olması ya da aldığınız ürünlerin ihtiyacınızı karşılamaması durumunda, teslimat sonrasında iade edebilirsiniz. Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre 7 gündür ancak bir clinera.com.tr müşterisi olarak internet mağazamızdan aldığınız ürününüzü kullanılmamış olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren 15 gün içerisinde faturanız ile birlikte iade edebilirsiniz. Faturasız gönderilen iadelerin ödemeleri gerçekleştirilmeyecektir ve kargo masrafları müşteriye ait olacaktır.

İade etmek istediğiniz ürünler, ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve talebiniz değerlendirilecektir. İadeniz, “Satış Sözleşmesi”nde yer alan Madde 6’daki “Cayma Hakkı” ve Madde 7’deki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır. (bkz. clinera.com.tr – Satış Sözleşmesi).

İade etmek istediğiniz ürünler “Mesafeli Satış Sözleşmesi” şartlarına uygun ise para iadeniz, sitemizden alışveriş yaparken kullandığınız kredi kartınıza 7 (yedi) iş günü içerisinde yapılacaktır.

Ürün Değişim Talepleri Hakkında Önemli Bilgilendirme:

İnternet sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerde ÜRÜN DEĞİŞİMİ BAŞKA BİR ÜRÜNLE YAPILMAKTADIR. Değişim talebinde bulunduğunuz ürünümüzü iade edebilir, sonrasında dilerseniz clinera.com.tr adresinden tekrar sipariş verebilirsiniz.

İade Koşulları

İade işlemleri “ Satış sözleşmesi’nde yer alan Madde 6 ‘deki “ Cayma Hakkı” ve Madde 7’deki “Cayma Hakkı Kullanılmayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır. (İade şartlarının detayı için clinera.com.tr – Satış sözleşmesini inceleyebilirsiniz )

Yasal İade Süresi Ve Koşulları:

Ürünlerimizin yasal iade süresi teslim tarihinden itibaren 15 (on beş) gündür. İade edilen ürünlerin tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle beraber ürünün orijinal faturası ile gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız gönderilen iadelerin ödemeleri gerçekleştirilmeyecektir. İade işlemlerinde kargo masrafları müşteriye aittir. Kusurlu ürün olması koşulu ile kargo masfrafları clinera.com.tr ’a aittir.

clinera.com.tr Müşterilerine Özel 15 Günlük İade Süresi ve Koşulları:

Kanunen internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiç bir gerekçe göstermeksizin malı reddederek ürünü iade hakkı mevcuttur. Buna rağmen clinera.com.tr ’dan yapılmış olan alışverişlerde 15 güne kadar fatura ibrazı ile kullanılmamış ürünlerde iade konusunda destek olmaktayız.

Aşağıda belirtilen iade koşullarına uygun olmak koşuluyla satın aldığınız ürünleri 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade edilecek ürünler orijinal ambalajlarında ( hasarlı, aksesuarları eksik, zarar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilememektedir) tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleri ile birlikte eksiksiz bir şekilde gönderilmeli, ürünler fiziksel açıdan yeniden satılabilir durumda olmalıdır. Ürünler mutlaka fatura ile birlikte gönderilmelidir. Faturasız gönderilen iadelerin ödemeleri gerçekleştirilmeyecektir. İade işlemlerinde kargo masrafları müşteriye aittir. Kusurlu ürün olması koşulu ile kargo masfrafları clinera.com.tr ’a aittir.

Mağazada değişim

Satın aldığınız ürünleri yasal iade süreleri içerisinde, mağazalarımızdan değiştirebilirsiniz. Bu işlemler için ürünlerin hasarsız, tüm aksesuarları eksiksiz biçimde olmalıdır.

—Ürün Değişimlerinizi;

Fatura ibrazı ve “Ürün İade Formu” ile gerçekleştirebileceksiniz.

Önemli Not: clinera.com.tr ’dan alınan ürünlerin iade işlemleri yapılmamaktadır, internet siparişlerinizin iade gönderimini aşağıdaki süreci izleyerek gerçekleştirebilirsiniz.

İade Gönderimi

Siparişinizde sorun yaşamanız durumunda (beden / kusurlu ürün / beğenmeme vb.) ürünlerinizi 15 gün içinde sitemizin “Mağazalar” sayfasında belirtilen tüm şubelerimizden değiştirebilirsiniz.

Dilerseniz koşulsuz iade hakkınızı kullanarak tarafımıza kargo ile göndermeniz durumunda (kusurlu ürün olması koşulu ile) ürünlerinizi PTT Kargo aracılığı ile ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

İade ürün (Kargo Tutarları düşülerek) bedeli olan tutar, kargonun tarafımıza ulaşmasından sonraki 7 iş günü içinde kredi kartınıza veya hesabınıza iade edilir. Kapıda Ödemelerde IBAN bilgisi verilmemesi durumunda PTT ve benzeri kurumlarla para iadesi sağlanmamaktadır.

İade ve değişimlerde sorun yaşanmaması adına;

Ayakkabılarınızı ev ortamında,

Tekstil ürünlerinin etiketlerini koparmadan ve yıkamadan denemenizi öneririz.

İç çamaşırı ürünlerinin iadesi hijyen sebebi ile alınmamaktadır

İade Edilecek Ürünle İlgili Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar:

İade ve değişimlerde sorun yaşanılmaması adına; ayakkabılarınızı ev ortamında, tekstil ürünlerinin etiketlerini koparmadan ve yıkamadan denemenizi öneririz.

İadesi Kabul Edilmeyen Ürünler:

– İç çamaşırı ürünlerinin iadesi hijyen sebebi ile iade kabul edilmemektedir.
– Faturasız ürünlerin iadesi, şirket kuralları nedeni ile iade kabul edilmemektedir.
– Ürünlere müşteri tarafından verilen hasar/özür nedeni ile iade kabul edilmemektedir.
– Ürün teslimatı ile iade süresinin arasında 15 günü aşmış sürelerde, ürün iadeleri kabul edilmemektedir.

—————————————————————————————————–

İade Prosedürü ve Onay süreci

İade işlemlerinizin hızlı gerçekleşmesi için, iade formundaki ( faturanın arkasında ) bilgileri eksiksiz doldurmanız gerekmektedir. İade yapmak istediğiniz ürünün kodunu, iade sebebini ilgili yerlere yazınız ve faturanızı mutlaka iade yapacağınız ürün paketi içerisine ekleyiniz.

İadeniz clinera.com.tr İlgili birimi tarafından incelenir ve yukarıdaki şartlara uygun ise süreç başlatılır. İade onaylandığında ürün ücreti yasal süre olan 7 iş günü içerisinde iade edilir. Bu süre clinera.com.tr ’un ürünü teslim alması ile başlar.